Soft-ul grafic extrem de popular si profesionist 3D pentru animatie 3D, modele, jocuri si imagini, Autodesk 3ds Max este utilizat de studiouri comerciale de televiziune, dezvoltatori de jocuri video, studiouri de vizualizare arhitecturala, precum si pentru efecte de film si pre-vizualizare.

Modelare 3D

O sarcina cu un singur fir de executie in cadrul 3ds Max, modelarea 3D este procesul de construire a ochiurilor, de extrudare a poligoanelor si de manipulare a varfurilor. Daca utilizati in primul rand 3ds Max pentru modelare, atunci nu pierdeti bani pe o statie de lucru dual CPU cu zeci de nuclee de procesor. Aceste nuclee suplimentare de procesor nu vor oferi niciun beneficiu. Modelarea 3D profita doar de un singur nucleu de procesare, astfel incat o statie de lucru cu un singur procesor este ideala pentru 3ds Max

Animatie

Animarea 3D are multe asemanari cu un flux de lucru centrat pentru modelarea 3D, deoarece ambele sunt sarcini cu un singur fir de executie. Si (cum ar fi modelarea 3D) daca animatia este sarcina dvs. principala, mai multe nuclee de procesor nu vor fi prea utile. Aceste tipuri de sarcini sunt „legate de frecventa”, deoarece performanta software este legata de frecventa procesorului. O statie de lucru computer 3ds Max cu o viteza mare a procesorului este ideala pentru fluxul lucru de animatie.

Randare

Spre deosebire de modelarea si animatia 3D, randarea resurselor dvs. 3D este un proces extrem de multi-thread, astfel incat cu cat aveti mai multe nuclee de procesor in sistem, cu atat mai bine. Randarea este, de asemenea, intensiva din punct de vedere al resurselor folosite de statia dumneavoastra de lucru. Scopul unei statii de lucru 3ds Max este de a crea si de a mentine productivitatea. STATTION ofera solutii de randare unice, dedicate cu suport pentru pana la opt GPU-uri de dimensiuni complete.

Ai nevoie de o statie grafica pentru 3DS Max ?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *